Yatırım için Ekşioğlu İnşaat

Karasu Konakları

Temelinde Güven ve Huzur Var

Karasu merkezde daire arayanlar için en ideal seçenek Ekşioğlu Karasu Konakları.

Çarşı, bankalar, karakol ve eğitim kurumları gibi merkezi lokasyondaki hizmetlere çok yakın mesafede olan sitemiz Karasu’da sürekli yaşamak isteyen müşterilerimiz için cazip şartlar sunuyor.

İster Karasu’da satılık yazlık ister Karasu’da satılık daire arayın, en gözde seçenekler Ekşioğlu İnşaat’ta…

Ekşioğlu İnşaat Karasu Konakları 6 Ekşioğlu İnşaat Karasu Konakları 5 Ekşioğlu İnşaat Karasu Konakları 4 Ekşioğlu İnşaat Karasu Konakları 3 Ekşioğlu İnşaat Karasu Konakları 2 Ekşioğlu İnşaat Karasu Konakları 1

Bir müşterimizin sosyal medya paylaşımı:

Karasu’daki yazlıkları ve yaşam alanlarını bugüne kadar birçok tv kanalında, radyo reklamında, internet reklamlarında görüyordum, takip ediyordum.

Yaşım 60’ı geçtiği için artık İstanbul bana cazip gelmiyor, tam tersi beni boğuyordu.

Kaçıp bir yerlere nefes almak istiyordum.

Yaşım 60’ı geçkin ama teknolojiyi iyi kullanırım.

Google’da Karasu ile ilgili yaptığım aramalarda www.eksiogluyazlik.com internet sitesi reklamsız şekilde önüme çıkıyordu.

Siteye girip inceleme yaptığımda hem denize yakın yazlıklar, hem de sürekli yaşamak için Karasu merkezde daireler olduğunu gördüm.

Açıkçası merkezdeki yapılar daha çok ilgimi çekti.

Hem daha geniş hem de daha sağlam duruyorlardı.

Telefonla çağrı merkezini aradım.

Arkadaşlar yeterli bilgiyi verdikten sonra Karasu’ya davet etti.

Eşimi de yanıma alıp Ekşioğlu İnşaat’ın servisleri ile Karasu’ya geldik.

Sağolsunlar, çok güzel ağırladılar.

Merkezdeki projeler aynı internet sitesinde gördüğüm gibi harikaydı.

Karasu Konakları hem geniş yeşil alanı ile hem de merkeze yakınlığı ile beni cezbetti.

Daireler de geniş, ferah.

Üstelik yerden ısıtmalı.

200 bin liralık dairede 50 bin peşinat verdim, bana 24 ay taksit de yaptılar.

Hem de tapuyu hemen verme sözünde bulundular.

Artık İstanbul’u terk edebileceğim için içimde derin bir huzur vardı.

İstanbul’a döner dönmez eşyaları toplamaya koyulduk.

İnanmazsınız eşimle birlikte sabaha kadar eşyaları toplayıp sabah kamyonla yola çıktık Karasu’ya.

Nakliye firması çalışanları eşyaları yeni evime aktarırken ben de tapuya geçip evimin tapusunu aldım.

2 günde hayatım değişti resmen.

Bir gün geldim dairemi beğendim, ertesi gün artık ben de bir Karasulu oldum:)

2 gün boyunca pek evden çıkamadık, hanım “ev yerleşmeden bir yere gitmek yok” dedi.

Ev yerleştikten sonra ver elini Karasu’nun güzellikleri.

Bir günümüzü Acarlar Longozu‘na ayırdık.

Bayıldım adeta.

Masmavi sular üzerinde yükselen yemyeşil doğa başka nerede bu kadar güzel olabilirdi ki?

Ertesi gün Maden Deresi‘ne geçtik.

1 günümüzü de orada haracadık.

Yine benzersiz bir manzara, şelaleler, kanyonlar, balık tutma keyfi…

Ertesi gün tabiki de deniz.

28 kilometre sahilin tadını doyasıya çıkardık.

Ertesi gün durmak yok, Karasu tepelerinde piknik alanlarını keşfe çıktık.

Benden bu kadar, Karasu’daki diğer güzellikleri siz de keşfetmek istiyorsanız ister Karasu’dan bir daire kiralayın, ister bir yazlık alıp keyfini çıkarın bu güzel ilçenin…

Benzerler

Sakarya Ekşioğlu Demirkapı Konakları

Türkiye'nin dört bir yanında kalite, huzur ve güvenin adresi olarak lüks yaşam alanları inşa eden Ek

Gardenia Evleri 4

Karasu'da geniş ve ferah daireler isteyen müşterilerimiz için Gardenia Evleri 4 projesini geliştirdi

Yeşil Vadi 7 Konakları

Yeşil Vadi serisine bir halka daha eklendi. Karasu'da bugüne kadar 17 bin'den fazla daire teslim ede